Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 11:42 - Вземи си я тя е твоя
Автор: puplife1 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 734 Коментари: 0 Гласове:
2




Така първата тема ще е как да се държим и отнасяме към нежния пол това нещо което съм постнал е пробвано и показва мъжката същтност каквато е тя да сме мъже с топки уверени в себе си  :) Приятно четене !! :) 

 И така най-важното нещо, човече! Ти трябва да разбереш че жените имат нужда от секс! ТЕ ИМАТ НУЖДА ОТ СЕКС. Колко момичета си имал които са твърдяли че имат нужда от обич, от взаимоотношения? Разбираш ли, когато те ти го казват, те имат предвид следното : "Любов и взаимоотношения са ми нужни, тъй като просто да ме ИЗЧУКАШ ти не можеш!". Тя иска да каже : "Аз искам да ме уважаваш като жена, да се отнасяш към мен достойно... и разбира се да ме изчукаш!. Как да минеме без това?!".
Когато една жена усеща в тебе лекота, тя сама се настройва на непринудено държане и общуване. Лесно съблазнявай най-готините и красиви. Не се обърквай само, не трябва да тичаш след тях и да им подаряваш цветя, а да ги съблазняваш, да доставяш на себе си и на тях удоволствие, с две думи да правиш секс с тях!
Една жена ще ти каже : "Слушай какво ти казвам, прави това и това, аз знам какво ми трябва". НИКОГА НЕ Й ВЯРВАЙ!
Тя не знае какво й трябва! Жената е такова създание : ако ти слушаш и вникваш в думите й, горкото ми момче, наистина ми е жал за тебе!
Жената казва едно, а подразбира съвсем друго. Ако жената вижда че мъжът я слуша, значи по нейното мнение това е самец който тя може да командва. Какъв самец си ти тогава? Тя трябва да усеща че си много по-силен от нея. Затова прави това, което ТИ смяташ за необходимо. Никога не се оправдавай и не се извинявай за своите постъпки. Щом си го направил, значи така трябва! Тя ще те попита "Защо?" Твоя отговор, запомни го : ТАКА ТРЯБВА! АЗ ТАКА РЕШИХ!
Не трябва да слушаш жените. Трябва да ги изучаваш, да знаеш и да разбираш нейните нужди. ИСТИНСКИТЕ НУЖДИ, а не глупостите които говори непрекъснато. Аз знам какво им трябва и дори повече - как да ги направя щастливи.
Затова изучавай това как да общуваш с жените.
Кажи ми, ако отидеш на една тренировка по бокс, как мислиш, ще станеш ли добър боксьор? Правилно, НЯМА!
Същото е и тука. Ще ти се наложи да се поизпотиш за достигнеш добро ниво в съблазняването на жените. Повярвай ми, струва си да се захванеш с това нещо. Това ще е най-приятното ти обучение.

Твоите убеждения :
1. Аз съм уверен в себе си мъж, който харесва жените.
2. Аз обичам секс с жените.
3. Аз обичам да общувам с жените.
4. Имам пълно право да имам и да желая абсолютно всяка жена.
5. Имам пълно право да гледам жената която ми хареса и да не се притеснявам от мъжките си инстинкти.
6. Аз имам право да се срещам с колкото си поискам жени и имам право да правя каквото ми хрумне в секса и в отношенията ни в рамките на закона.
7. Какво е морално и аморално определям само АЗ. Всичко е позволено!
8. Всичко е възможно!
9. Запомни! Обществото няма никакво право да те осъжда за каквото и да е. То не трябва да се съпротивлява на това което ТИ наистина искаш. Ако ти се иска да свалиш пред всичките готина мацка, това е ТВОЕТО право.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: puplife1
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 25908
Постинги: 12
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930